30 december

Vaknade imorse med världens magont och mycket illamående....det var verkligen inte kul men nu efter verktabletter känns det väl lite bättre.
idag har jag iallafall möblerat om hela mitt rum! Det blev verkligen lyckat och jag flyttade sängen som blockerade elementet så nu blir det äntligen varmare i rummet också! När jag väl höll på med det så städade jag garderoben lite och nu känns rummet så mycket större och mysigare :) Utan syster skulle det aldrig ha gått så ett tack till henne :P

Imorgon är det nyårsafton och vi ska fira med två andra familjer som vi brukar göra....Det känns helt sjukt att det redan är ett nytt år snart, det känns liksom som om 08 var igår eller något sånt där. Vart tog året vägen egentligen? Så om två dagar blir det 2010...hoppas verkligen det blir bra!
Just nu sitter min kajsa(syster) och håller och leker med sin nya mobil, en HTC hiro. Hon har inte lagt ifrån sig den på heeela dagen och nu laddar hon ner spel på den, den har sjukt många gratis snake, jewels, pinball, iron splat, space warrior, guitar hero m.m.m.....Undrar hur länge jag håller ut med det här :P ^^ Men den verkar väldigt bra iallafall

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0