Annandag jul och shoppiing!



Hallåå där! :D
Klara, jag ääälskar designen! Den var verkligen fin :) Braa jobbat där!
hahah, så mkt tid har jag inte haft att skriva, nått inlägg om dagen, men vissa är ju inte
så klantiga att dom glömmer lösenordet... ?! Nämner inga namn! (; <3333 hihih älskling <3

Idag har jag shoppat på mellandagsrean med underbara Laura! <3 
drog till henne kl 12 och så gick vi till kista och där köpte vi en himla massa grejer, mest kläder! Det var
braa (: 50 % på sjukt mkt saker! skitbra! Var på gina tricot i typ 2 timmar och trängdes bland alla miljarder människor, prövade parfymer i en timme osv. underbar dag med bästis! :)
Efter 6 timmar i kista åkte vi hem och fick gäster; björn, kristina, micke och linus :) Och nu sitter jag här och vi ska precis fika! har de mysigt :) imorron ska jag vara med världens bästa sara, klara och ebba!

puss o kram
/M

Underbar bild på oss klara! :) Älskar dig <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0