Boden imorrn!


godermorgon i denna sal! :D hahha, en av lucialåtarna om nån undrar (:
Igår så gick jag och ebba hem till nea kring kl 2 och sen kom oliviaa också :D<3
Vi spelade ett grymt roligt spel, som hette jungle party, man var en apa och så fick man olika utmaningar!
haha, riktigt kul :) det satt vi och spelade i kanske 2 timmar, sen gick vi till ica och därefter gick jag och ebba
hem till mig! kring kl 7 kom sara, och så kom klara kring halv 1 för att hon vart på bio med sin älskling (: 
Det var en sjuukt rolig natt m mina bruudar! hahah, men kl 5 så bestämde ebba o sara att vi skulle sova, så där var det godnatt. Nu har vi ätit frukost/lunch och sitter och tittar på harry potter 6!
Imorgon ska jag, mamma och pappa åka till Boden uppe i Norrland där min faster m.fl. bor! Längtaaar! kmr bli gryymt kul :D<33
Skriver senare!

Ha en bra daag!
/Mirr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0