En sån där rolig lista



Jag vill- att det ska bli julaftoon!
Min senaste kyss- var i höstas
Jag lyssnar mest på- kompisars babbel
Jag pratar- Hela tiden!
Jag gillar inte- Oärliga
Jag avskyr när folk snackar- Skit!
Jag gillar att- sjungaa (:
Jag kommer alltid att- vara mig själv 
Jag är hemligt förälskad i- hemligt* :)
Sist jag grät var- jag väldigt trött och besviken på mig själv :/
Min mobiltelefon är- med mig 24/7 och ständigt överfull
När jag vaknar på morgonen- är jag galet trött
Innan jag går och lägger mig- läser jag Twilight :D
Idag har jag- haft julavslutniiing!
Jag tänker just nu på- allt möjligt
Ikväll ska jag- ha minijulafton m bror, mamma o pappa, tror jag :)
I morgon kommer jag- har inte bestämt än, de är ju loov, då kan de va lite spontant planerat :D
Jag vill verkligen- inte att klara ska gå hem nu!

puss på näsan!
/Mirjaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0