GLÄDJENS DAG!

Hallå hallå! :D
Nu vart jag sjukt sugen på att börja skriva blogg igen,
det här är min fjärde nu, jag har gått till och från att skriva blogg och nu jäklar är jag på g igen :D
I den här skriver jag med klara dårå <3 :)

Idag var det juuulavslutning! så underbart! tre veckor med chill, vara med kompisar, familjen, julafton, nyår, vara uppe hur länge man vill och ALLT! vi skulle till skolan kl 8, dom kunde ju vart lite generösa och låtit oss börja 9 iaf men nix! ;) Iaf så var vi med i julshowen med spanskalåten tengo la camisa negra, det gick bra förutom första gången då vi fick en rejäl utskällning av alex för att vi sjöng för lågt och blä :P :S Men shit vilken bra show! sen så var det lunch och samling i hemkunskapssalen, där Monalisa o Linda skämde bort oss med julmust, pepparkakor och grejjer och så fick vi BETYGEN! :O det gick ju bra, höjde mig i flera ämnen (: Sen så var det JULLOOOV! Iiiih.
sprang runt och skrek god jul till alla, och sen gick ja o klara b hem till mäj och har nu chillat och bakat kokosbollar! Jul, lov, snö, är med min älskade vän som sitter här bredvid mig (: kan de bli bättre?

Puss på näsan!
/Mirjaaam


Kommentarer
Postat av: Mohahaha

CHOKLADBOLLAR CHOKLADBOLLAR CHOKLADBOLLAR HETER DET!!!!!!!!!

2009-12-26 @ 14:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0