JULAFTON ÄR HÄR!


Halloo :D
GOD JUUUUL! <3
Nu är de jul igen, o nu är de jul igen o julen varar än till påska!
shiet vad härligt asså!
På morgonen vaknade jag av lauras alarm, som hon satt på kl halv 9?! :P
Vi drack några koppar te, tittade klart på en film och bytte julklappar, taack gumman! <3
Nu längtar jag efter att få äta all god maat och öppna julklappar, men framförallt kalle anka!
Det är julens höjdpunkt, lätt! :D Ska fira hemmajul med familjen bara, de känns som om alla firar med hela tjocka släkten, men här äre bara jag, mamma o pappa, det blir mysigt! :)<3 Nu ska jag äta frukost.
GOD JUUL ALLIHOPA! <3<3<3 kan inte sluta säga det!

Puss och god jul!
/Mirjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0