laura min favorit <3


Nu sitter vi här, jag o laura, i soffan och lyssnar på musik (:
Julgranen har äntligen kommit på plats, har paketerat in alla paketena och
kommit på julrim som faktiskt blev riktigt lyckade och julstämningen är på TOPP! :D
wooooho!
På morronen var jag hemma, slog in klappar och grejade :) och var med brorsan.
Träffade sen laura kring kl 3 och vi var hemma hos henne och efter att ha gjort varm choklad och mums drog vi till pizza house och hade picknick vid utkiksberget :D det var mysigt, förutom att laura klagade på att hon frös om arslet var tredje sekund och klagade på att vi inte hade levande ljus ;) typiskt laura.. <3
sen åkte vi pulkaa i dom "branta" backarna och så körde vi snowboard på hög nivå, det var riktigt kul :D fast ramlade och fick skitont i svanskotan.. jävla klant ;) hahha, sen så skulle laura till kista med sin moster, och jag gick hem och paketerade och rimmade på sista paketen och åt middag, Nu ska vi snart pynta klart granen, pappa tkr den är klar när den har ljus och en tomteluva i toppen, men icke ;)
jag är så jävla glaaaad :D <3

puss på näsan!
/Mirjaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0