Mellandagsrea för mig

halloj, jag skrev världens längsta inlägg igår och precis när jag skrev sista meningen så stänger datorn av sig! Hur jobbigt kan det bli, då tappade jag lusten lite för skriva....

Men idag så åkte jag in till stan med syster min och vi shoppade lite nu under mellandagsreorna. Jag brukar verkligen aldrig hitta något på reor men det kan ju bero på att det nästan bara är L och XL storlekar. Men jag hittade faktiskt en fin lila kofta från Gina som inte var dyr ;) Och lite senare hittade jag också en fin bh på lindex. Men jag hade väntat mig väldigt mycket folk där och kaos men nepp, det var inte så mycket alls, men dom kommer väl lite senare.
Jag har också gjort dagens gärning! :D När syrran skulle betala sina saker så funkade inte hennes kort(av ngn konstig anledning :S) men då kommer jag inrusande med min silverhäst och bankkort och räddade henne i nöden! haha, ingen stor sak men är ändå lite nöjd! ;)

Till lunch blev det pannkakor, vilket var sjukt länge sen jag åt så det satt gott i magen. Jag kom på en sak, varför dricker man alltid mjölk till pannkakor? Om man tänker vatten ock pannkakor, det låter ju heelt fel men mjölk och pannkakor är absolut det rätta!

Alla kommer sakna dig här i sollentuna mirjam!! Ha det bäst i norrland och gott nytt år älskling! ;) ♥


♥K




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0