minijulafton



Hahah, här är jag igen :)
var tydligen väldigt inne på att blogga nu, har skrivit
4 inlägg redan idag x) 
Ikväll firade jag minijulafton med brorsan, mamma och pappa, för 
mattias ska till bollnäs sen så vi firade lite i förväg. :)
Åt skiitgod middag som pappa säkert lagt ner hela sin själ i att laga, sen vare julklappsbyte :D
fick sing star svenska hits av mattias, fan vad kuul! Och han fick en tröja och kopp däre stod "the boss"
av mig. hahah, var jag tvungen att köpa det? nu kmr han gå omkring och tro att han kan bossa mer än
vanligt över mig -,- haha, nejmen de var roligt :) <3 Sen fixade jag Hedvigs present och spang ut och mötte henne och hade ännu en lite minijulafton med hedvig som ska till skåne imorrn! Det var jättemysigt :) <3
och nu sitter jag i soffan med hela familjen och bara hare chill, första kvällen på julloveet!
UNDERBART! :D

puss o kram
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0