Seeg

hallå hallå ;)
Har precis kommit hem från friskis, och jag är så trött just nu. Man ska ju liksom bli pigg efter träning men nepp, inte jag.
Jag använde mina nya löparbyxor som jag fick i juklapp(eller de nya som jag bytte eftersom de jag fick var lite för små) och de var jättesköna och bra. Lite halt på golvet bara :P Det är ett par svarta Craft-tights och de har lite reflexer på smalbenen, väldigt bra om jag ska börja springa igen...snart, kanske.

Jag har också märkt nu att jag är verkligen ingen morgonträningsmänniska..kan aldrig ta i på mornar men när jag tränar på kvällar så går det jättebra, konstigt säger jag bara.
Idag ska familjen åka till farmor och farfar och träffa våra kusiner, fika lite och så där. Hoppas det blir trevligt! ;)

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0