Underbara jul

Första inläggen för mig nu ;) Vissa har ju inte så mycket tid som mirre att sitta framför datorn...
Nu sitter här jag här med en kopp av nk:s julte och bara njuter! :P(Det är jag värd för jag har varit ute och promenerat)
Att det kan vara så skönt med jullov, underbart helt enkelt.
Och snön är minst lika bra...gjorde världens finaste snögubbe med bästa anna igår. Hur svårt kan det vara egentligen att lyfta en stor snögubbskropp och sätta på underdelen? väldigt svårt för oss iallafall xD
Men nu är Mr. frosty klar och hoppas att han inte smälter för snabbt. Jag får väl ladda upp en bild på honom sen

Ikväll ska familjen se på bio, Avatar. Den verkar ganska bra men hoppas att det är ännu bättre, cool handling ändå.
En annan film jag verkligen måste se är The imaginarium of doctor parnassus, den verkar verkligen skitbra! särskilt med Jonny Depp, Jude Law och Heath Legder!

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0