16.30

Sitter och försöker skriva för fullt på min idrottsuppsats som ska vara inlämnad imorgon, men är nästan klar. Känns bara som att det inte riktigt är rätt det jag skriver, eller det är svårt att förklara men har iaf skrivit 2 sidor nu, så det känns bra :)
Så imorgon är det VALBORG! Det ska bli sjukt kul hoppas jag ;) Mina planer är att först när vi slutar kl. 11.45 ska jag och mirre dra hem till mig och göra lunch(pannkakor kanske:P) och sen åka till holken och hjälpa till med uppsättningen av valborgsfirandet i tegelhagen. Efter det så hämtar jag upp Sofia som sover över hos mig, har blivit lite av en tradition att hon sover hos mig på valborg (: Och sen såklart åker vi till tegelhagen och har det bäst hela kvällen! Ska stå i pilkastningståndet i några timmar med hedvig och fia...vi får göra det så roligt som det blir :P

Men nu måste jag skriva klart sista meningarna på uppsatsen och sen åker jag och tränar <3

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0