Dagidagen :)



Yesyes. Nu sitter man här vid datan, och väntar på att Djävulen bär prada ska börja igen :)
Grymt härlig film asså! Meril Streep och Anne Hathaway spelar så jävla bra i den :)
Imorse blev det att gå upp tiiidigt, kl halv 8!
Och sen åt jag frukost o så, och så åkte jag och mamma iväg mot västerås!
Vickan är på handbollscup, var riktigt kul att se på! De är så himla bra! Och så vann de båda matcherna, yees! :D
Sedan åkte jag och mamma förbi Ängsö (landställe) och sen käkade på restaurang på vägen hem :) så de blev en mysdag med mammi <3
Sen tog jag det chill hemma; tittade på teve, satt vid datan och började på idrottuppsats m.m.
Sen kring kl 6 så cyklade jag och Hedvig iväg mot sollentuna c där det precis hade stängt -,- haha typiskt oss :P så det bar av mot kista ist :) skönt att vara ute! Därifrån följde en ögonskugga och en slush med! Hedvig köpte glass :D Najsnajs.
Imorgon fyller min älskade Emma år! Så tänkte gå förbi och gratta henne, ska köpta ngt riktigt fint också (:
Älskar dig gummsan! Du är bäst!

Nu börjar djävulen bär prada igeeeen :O :DDDD

Puss o kram/ Mirrsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0