FÖDELSEDAG!!!!

Jaaa, så är det!! :D Jag har äntligen fyllt år! (:
Lite sent att skriva det i bloggen, jag vet, men har haft fullt upp så nu blir det :P
I Lördags hade jag en liten fest med mina tjejer och det var jättekul!(och jag fick världens bästa presenter!)
 
Och nu i söndags var det miin dag ;) Jag väcktes(...) av familjen på morgonen och fick jättefina presenter. Sen åkte vi till sigtuna som jag ville och gick runt lite och sen fikade på tant brun, som är ett absolut mysigt kafe. 
Efter det åkte vi till Cubus och jag hittade världens snyggaste jeansjacka som jag såklart köpte :P Älskar den även om jag det kommer ta ett tag innan jag kan använda den(vädret) 
Och sist till middag åt vi fylld fläskfile och tillbehör, superdupergott! :D  
Jag är sjukt glad över allt kring min födelsedaaag (:


♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0