fräsha till sig, plugga & snart kmr vännerna från skåne :D



Godmorgoon eller vad det nu är :) hihi

Världens bästa Sara sov här och gick precis, skulle till stan med kompisar.
De senaste dagarna har jag varit med Ebba, haft mys med film och picknick på verandan :D Sen varit med kristin och nea! <33 sen sovit över med laura och gått på spinningpass i kista, som måste varit det jobbigaste som finns!
Haha och passet leddes av den galnaste ledaren jag varit med om :P Men det var bara bra <3 haha, man fick kraft av henne ;) Sen har vi varit med nea, chillat hemma hos mig och laura, varit i kista o så :) Tre dagar med älskling laura! Nu ska jag gå och duscha och städa rummet, sen plugga också! Sedan kring kl 5 kommer Lotta, Victoria och Johannes! Längtar :D <333 Kmr att bli så galet roligt, som alltid med er <3

För övrigt kan jag bara säga att jag äääälskar lov! skönt, skönt, skönt!

Puss o ha det bäst!
/Mirre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0