Glad påsk!



Så nu är det alltså looov! Galet härligt :D<3
Hittills har jag varit med kompisar, varit i kista, hemma o chillat, varit ute, haft gäster och såå :)
Underbart, underbart!
Idag vaknade jag kl tjugo i 1, sjuukt skönt att sova ut, och käkade lunch, sen kring kl 3 så cyklade jag till julia :)
Hon packade inför teneriffa som hon ska till imoorrn! Den apan -,- ska iväg till teneriffa och ha roligt utan mig ;) Sen lyssnade vi på musik, spelade pingis och biljard och var ute o såå :) Najsnajs :D
Nu är jag hemma och har ätit middag, och tagit de lugnt :) Klara var här och lämnade Chico för ca en timma sen så nu boor han här i en vecka :) Galet söt hamster :)<3
Snart börjar Millenium på teve, iiih spännande :D 

Imorrn ska jag först vara med älsklings ebba och sen min lauraa <3 De blir såklart kul som alltid :D
Hoppas att alla har ett underbart lov! GLAAAAAAD PÅSK! :D

Till klara: Jag blev verkligen rörd av din text gumman. Du vet såklart att jag älskar dig av hela mitt hjärta, och att jag alltid finns här för dig vad det än är! Du ger mig lycka älskling :)

Puss o kraam/ Mirre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0