här är jaag (:

Det var liite för länge sen jag skrev kom jag nyss på, tror det var dagen innan påsklovet...inte bra inte bra :P 
Men nu är jag tillbaka i rutan, så i fredags var jag på Volleyboll by night(vbn) med emma, mirre, jonas och resten av alla scoutkårer. Vi hade det jättebraa och skitkul, stod i kiosken och spelade en match(hoppade in i ett lag för de var en för lite, men behöver INTE kommentera hur jag spelade "P) Men det var en bäst fredagskväll(+lördagsmorgon eftersom jag sov där) Fast jag fick lite för lite av min sömn, så när jag kom hem igår så sov jag lite extra ;)

Idag skulle jag varit med amanda, har inte träffat henne på sjuukt länge "/ Men sen så har hon gått och blivit sjuk, så det gick inte. Istället åkte kajsa mamma och jag till stinsen och köpte ett par gympaskor var till oss sä det är iaf lite bra. Och ikväll ska jag verkligen försöka springa, och dra med kajsa men vi får se hur det går...

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0