Pluggish med Laura



Hallojs :)
Nu har alltså skolan börjat, Såklart grymt kul att träffa alla :)<3
Och så har veckan flytit på; skola, dans, kompisar osv.
Efter finskan utklassade jag laura totaaaaaaaaaalt på fotbollsspelet :D haha det var härligt!
Laura, du vet att jag är och alltid kommer att vara bättre än dig! <3 Vad jag vet är att hon kmr döda mig när hon läser det här... (;
Sen gick vi hem till mig och pluggade, satt och skrev dikt! Har kommit på två riktigt bra nu :) naaajs!
Sen gick vi på friskis och sen hem till laura. Nu sitter vi här i mitt kök och pluggar lite igen, laura sleepar over :)<3 Laura har tydligen glömt sitt sminkborttagningsmedel såååå hon vill att vi ska gå hem till henne igen -,-
Helgen kmr bli gaaalet rolig :D Längtar, längtar! Kortis: volleyball-by-night på fredag med klara, emma mfl, lördag olivias karatematch med ebba, clara mfl och sen remember me på kvällen, söndag ut o springa med ebba och göra idrottslektion och sedan friskis!

Nu ska jag loggaaa ut, godnatt! sov gott :D
puss o kraam / Mirre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0