tuesday <3

Nu är jag äntligen helt klar med min dikt och bild till den till diktboken! Det känns jättebraa, så nu ska jag börja skissa på ett förslag till klassens framsida, får se hur det går ;)
Men sen så kom jag på att jag har väldigt mycket hemgrejer som typ ska vara klara nästa eller nästnästa vecka som jag måste dra igång med! allt från självporträtt till idrottsuppsats...Och jag har ett problem med idrottsuppsatten, jag kommer inte på vad jag ska skriva om!! Jag skriver lite allt möjligt men jag kommer inte fram till ngt "/ men men, jag ska sätta mig vid den nu och bara skriva så pennan ryker, och hoppas att det blir något braa ;)

Och ikväll ska jag gå på cirkelfys för första gången, verkar sjukt jobbigt men hoppas det går braa

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0