Promenix




Hallå hallå,

Jag kom igång med pluggandet kl 1, och höll på i 3 timmar!! på en lördag!
Kändes väldigt bra :) Sen när jag äntligen var klar så gick jag hem till hedvig, och vi gick ut på långpromenad i 1 o en halv timme och pratade ut om allt och inget,  galet härligt! :D Sen gick vi hem till maaj ett tag, tills hedvig behövde gå kl 7.
Nu sitter jag och läser team på facebook, hahahha. Darin ba: "why does it rain? :O" "vet inte" så döda man en spindel igår ;PpPpPpPP Hahahaha ÄLSKAR! Vet inte riktigt vad som händer ikväll, får se om jag är me nån kompis! eller så kanske jag ser sista delen av millenium här hemma.






                      Jag och älskling på spanskan igååååår :)


Puss/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0