Bäst helg

Har haft en sköön helg som ännu inte är slut, ska träna ikväll också :)
I fredags så hade vi våra nästan grannar på middag, och dem hade en utbytesstundent från australien bodende hos dom just nu, det var trevligt att höra hans upplevelser av allt och så. Åt också världens godaste efterätt, mamma hade bakat Björnbärs och limepaj, den var uunderbar!

I lördags åkte jag, mamma och pappa till gålö och vandrade lite och åt lunch där ute, det var jättemysigt och fint! På kvällen kom anna hem till mig, vi lagade middag och såg på film. Det blev snuten i varuhuset...haha, belive it or not, den var sjukt rolig! En typiskt annaoklara film :D Sen hände det lite annat flum som jag inte riktigt kan beskriva här :P



Idag så kom mina föräldars gamla kompisar och fikade här hemma, så jag var med och det var också kuul :) Ikväll ska jag dra och trääna med emma, länge sen jag såg henne! okej, lite mer än två veckor men det känns som en evighet! ;)


With love,
K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0