Fredagsmys med m & p!



Halloj! :)
Har inte skrivit på länge nu, jag veeeet!
Har inte riktigt haft tid eller ork men nu blire skärpning med det, helt klart! :)
Ikväll har jag bara haft en myskväll hemma, kände verkligen att jag behövde vila upp mig..

Så vi har alltså börjat på Ruudbeck nu och oj vad det känns konstigt. Men klassen är bra, och jag vet att det kmr att bli 3 grymma år! Tar ett tag att vänja sig vid allt bara.

Imorgon ska jag på underbaraste saras konfirmation :) Och på kvällen ska jag och ebba med våra mammor på dansfeber :D kmr bli sjukt kul!! Så på med Tv4 kl 8 imorrn ;)  

Efter skolan var jag, hedvig och sophia i sollentuna c och jag köpte present till saris och sen gick jag och hedvig hela vägen hem och satt sedan på en liten gräsplätt och pratade i en evighet! Kändes skönt att prata ut, har vart lite ur balans på sista tiden. Trött och känt mig nere. Men nu jävlar är det ändring på det. Tack Hedvig för att du finns! <3<3

Ska snart upp o lägga mig, få tillbaka min energi.

Godnatt! /Mirre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0