gå ut utan ytterkläder i -8 eller bli innebränd?

Jag ska inte ens nämna hur det gick på nationella matte idag, så ni kanske fattar?
Men en annan sak som hände idag var att brandalarmet gick, mitt under lunchrasten. Och jag var med emma och antonia just då, och antonia hade mina skåpnycklar. Så jag beger mig till skåpen för att hämta jackan(tänker absolut inte gå ut i minus 8 grader utan jacka...), och det är verkligen proppfullt i korridorerna för alla ska ut(1500 elever ut genom en utgång, tänk er bara). Men när jag vänder mig om för att be antonia om min nyckel till skåpet, så är hon och emma borta! Jag får halvt panik för jag vägrar gå ut och frysa ihjäl men kan inte stanna kvar och bli innebränd heller(visste inte om det var brand på riktigt eller inte) Så jag typ springer omkring i några minuter och kan verkligen inte hitta dem! Tillslut efter typ 5 min så börjar folk strömma in igen, och då blir det ännu mer kaos, men där ser jag dem! De hade seriöst gått ut utan några ytterkläder eller något alls!! galna människor säger jag bara.
Senare under spanskatimmen så sa dem i högtalarna att det var en värmeljus som orskakade brandlarmet...

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0