I've got the magic in me.

Igårkvällen var den bästa på länge. Filmen inception var verkligen jättebra! Kan nästan inte sluta tänka på den. Och mitt sällskap var det verkligen inget fel på. Förutom filmen så lagade en good middag(tagliatelle m. hallumi och lite mer) och spelade lite kort, kollade på några weird mtv-program och dansade linedance och polka vid busshållplatsen när julia skulle hem. Vi märkte också att det var tydligen för varmt för att tungan ska fastna på en lyktstolpe(tur det...)

Idag träffade jag bella, vilket var första gången på ett tag :) Alltid trevligt att umgås med den bruden! Senare tränade jag, 4e gången den här veckan. Då behöver jag iaf inte ha så dåligt samvete för att jag troligtvis inte kommer träna på de närmaste tre veckorna...

Nu måste jag verkligen packa klart min resväska, för på måndag försvinner jaaag!!

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0