Barcelona!

halloj, blir mitt första inlägg på en vecka, men har inte hunnit skriva ngt alls sen jag kom hem från Barcelona!
Men här kommer en liten update på vad jag gjorde i Barcelona:)

På fredagskvällen kom jag och min pappa fram till flygplatsen, och vi åkte till hotellet. Det tog en stund att hitta ¨¨den rätta¨ restaurangen men tillslut valde vi ett tapasställe, maten var underbart god och önskar man kunde få det lite oftare här hemma i sverige :P. På lördagen var vi på lite olika ställen i staden som Picassomuseet, en stor matmarknad som typ är spaniens största(?), gick längs las ramblas, shoppade lite och helt enkelt gick runt i barcelona! :) På kvällen åt vi Paella på en retaurang vid hamnen som var otroligt good! mums :P
Sen på söndagen så var jag i gaudis hus som han ¨arkitekterade¨ och efter det en stoor fin katedral och lite annat allt möjligt. På kvällen åkte vi till flygplatsen igen och pappa hjälpte mig att hitta rätt på flygplatsen, sen åkte han tillbaks till hotellet medans jag väntade på planet.
Måste säga att det sjukt tråkigt att flyga själv när man inte har lust att göra ngt...men lyckades läsa lite hemkunskap(väldigt roligt -.-) Plus att mitt flyg var mer än en timme försenaaat! så tillslut hem efter 12 på kvällen.
Men jag hade det jättebra i Barcelona men det kunde väl ha varit lite varmare...men är absolut glad över resan :D
kanske fixar lite bilder sen.

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0