Bästiskväll!



Äntligen tog skoldagen slut. Brukar inte känna så, har varit en bra dag och så, men orkade inte idag bara.. 
Chebab till lunch :D mumsimums! <3
Nu sitter jag hemma och bara tar det lite lugnt. Sitter och snackar om att tågluffa med rasmus :D Haha, vi skulle skapa kaos i hela tåget xD :) hihi. fan vad kul! <3
Snart kommer sara bästis hit, och vi ska ha kärringkväll med ebba o klara! :D Ni är det bästa jag vet! 
Har valt linje nu! :D Yeeees! Jag är bäst! Hahha :P Jag valde sam till slut, och så kommer jag lägga till mer matte och kanske fysik också, så det blir som en samnatur-linje ändå! Det blir braa (:

Och nu åkte ju Klara till Barcelona idag alltså.. galet avundsjuk asså! Och nu är det försent att smyga ner i hennes resväska och hänga med :( ;) Men du får ha det bäst där gumman! Saknar dig redan! <3

Alla hjärtans dag på söndag! :D Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra då :O hade planerat att sova över med klara älskling, gå på bio, sova över och så men nu åker ju människan till Barcelona :O Får bestämma med nån annan då :)<3 ÄLSKAR alla hjärtans dag, så himla mysigt!

Puss o kyss
/Mirjus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0