Glad alla hjärtans dag! <3



Hallihallå :)
skriver en kortis om helgen: I fredags var jag ju med mina favoriter ebba, klara o sara! roligt som vanligt :D Vi
tittade på The notebook och Rosa-the movie ;) och lite sånt <3 På lördagen var de här och gick typ kl 2, och sen pluggade jag mktmktmkt! På kvällen åt familjen + kompisar på O'learys, riktigt kul :D
Haha, och min pinsamma pappa och stefan tvingade mig sedan att åka taxi ist för att åka buss till Antonia, hade varit två stationer med buss x) Hahha, Ibland har man en bra knäpp familj... :P Hos Antonia så flummade vi runt, klädde ut oss, tittade på Dum & dummare, skitrolig kväll :D<3

Idag är det ju Alla hjärtans dag! :) Så himla mysigt! Jag älskar verkligen den här dagen.
Och vem ska man fira den med om inte med vänner och familj? :) För mig blir det baka tårta med Sara och titta på nån bra film :D Jag älskar dig bästa vän! <3
Sen blir det att plugga också.. Men det ska jag inte tänka på nu ;)
Nu ska jag käka frukost och mysa ihop mig i soffan och titta på The notebook! Riiiktigt bra film asså! Älskar!

Glad alla hjärtans dag allihopa! :D Hoppas ni får en mysig dag!

Pussar/ Mirrs



                   

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig så otroligt mycket Mirjam. Du är bäst men jag äger dig på hockey, alltid! / hemlig beundrare

2010-02-14 @ 22:15:50
Postat av: Mirre

Hahah, jag älskar dig också laura, längre än alltid! :D Men en sak ska du veta, du kmr aldrig vara bättre än mig på hockey ;D <3

2010-02-19 @ 18:52:29
URL: http://berggrendubbeltupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0