Gymnasievalet!



Nu har jag, mamma och brorsan suttit och disskuterat om jag ska gå sam eller natur. Rudbeck är jag helt
säker på. Det är verkligen skitsvårt, om jag väljer sam blir det antingen företagare eller ekonomi och om
jag väljer natur blir det naturvetenskap. Så det svåra är inte inriktningarna utan själva LINJEN!
Verkligen beslutsångest just nu. Men det kommer att fixa sig. Vilket jag än väljer så blir det bra :)
Så har man både nationella och gymnasievalet att fundera på...
Nu ska jag plugga spanska, och sen lägga mig tidigt!
Behövs nog mycket energi till 3-timmars skrivningen imorron! :O

LYCKA TILL PÅ NATIONELLA ALLIHOPA! :)

Puss/ Mirjaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0