Helgen!



Hallåhallå :)
Jag skrev ett låångt inlägg igår, som tog sin lilla tid, och vad händer då? Joo, det blir något fel på den och kan inte synas på bloggen nu -,- så himla typiskt också. Men jaja, ska inte klaga på det nu :P
Igår var jag med Hedvig after the school, och vi gick hem till mig (: Sen fick vi värsta infallet att vi ville se pocahontas haha, och vi ringde madde och frågade om hon kunde låna ut till oss. Det blev Lejonkungen 2 och Micke och Molle (: haha, grymt mysigt att kolla på barnfilmer <3 Sen på kvällen så kom ebba och clara :D och vi tittade på Twilight. Haha, ingen blir förvånad -,- Galet kul kväll som vanligt med er tjejer :D
Ebba och clara har börjat få mig att skratta åt vissa saker i Twlight, hemskt men sant (; <3

Idag så städade jag på morronen, och chillade och så, sen så åkte jag ebba och clara in till stan och filmade (: Gick riktigt bra. Träffade några trevliga människor som ställde upp (: Hihi, vi är bäääst!
Sen åkte vi hem typ kl halv 5 (:
Nu har jag ätit middag, och tittade på Djungel Georg på teve! asså sån sjuuuukt härlig film! Man blir så himla glad av den bara :D Haha, favorit!
Nu sitter jag och chattar med Becka, Vickan och Lee! Ska snart iväg och vara med underbara laura & rasmus :)<3
Igår kom jag och hedvig på bästa grejen, 'om det där med att "ett gott skratt förlänger livet" stämmer, kommer vi att leva förevigt!' Asså det kan inte bli mer rätt! Det ska lätt bli mitt nya måtto :D

Nu blev det långt, långt, långt!
Skriver mer sen!


                              Hedvig and moi, klassredan 09!


                                    I 8:an, Jag älskar dig! :)<3




Puss puss puss!
/Mirree

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0