Humor



Ta fram din mobil tryck neråt i 7 sekunder och släpp, byt ut namnet i berättelsen mot namnen i din telefonlista. Gör så igen, håll in 7 sekunder och släpp. Fortsätt så tills du är klar.


Kära Erik Rydin
För det första vill jag säga att Jonas kompis Alex är den bästa vän jag haft, och att Liisa är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Matte brorsan och Petter gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Morfar får ett lyckligt liv tillsammans med Moa. Jag vill säga tack till Ronja för att du ha stöttat mig igenom mitt gräl med Becca. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Elin <3 tog sitt liv. Snälla sörj mig inte Frida! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Jonna och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Kundtjänst som kommer i 130 km/h på en trehjuling. Jag vill också meddela mitt hat mot Marcus G, eftersom han varit otrogen mot min käraste Pappas jobb. Jag vet att Bella kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Emilia <3 för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Helena och Kajsa och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Lisa asp.



HAHAHHAAHHAH! det här är humor på hög nivå! :D
Tycker att det har varit alltför lite listor i vår blogg än så länge, så här kom den (aa)
nääe, nu måste jag verkligen gå..

KRAMAR! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0