In da school

Hallåhallå :)
Som sagt är jag i skolan nu, när vi egentligen slutar tolv?! Jag, hedvig och klara gick hem till mig
vid lunch, käkade där :) Sen tillbaka till skolan och gick till bilden för att jobba på våra projekt! Så nu sitter vi + Ricardo här, har ritat i typ 2 och en halv timme, så kände att jag behövde en paus :P Men har vart riktigt kul!
Har varit en allmänt braa dag idag. Läxförhöret på hemkunskapen gick kanon och jaa, det har vart en glad dag (: Yeey! I söndags så var jag med laura och vi chillade, pluggade, jag STORSTÄDADE mitt rum! Så skönt att få ordning asså, och sen så gick jag, klara och hedvig som sagt på friskis! så himla skönt att träna, och sen duuuscha. :D
Imorrn så drog jag och storsten till stinsen efter skolan, och käkade lunch och gick sen runt och shoppade :D Efteråt gick jag på solosång och på kvällen dansi!
Grymt skönt att sluta tolv varje dag den här veckan! ÄLSKAR!
Imorrn tror jag att det blir stan med clara, ebba m.fl. och sen så kaanske jag ska vara med rasmus (: På kvällen öppet hus i skolan där vi ska snacka om Frankfurt! 
Nu ska jag nog fortsätta med bilden.

Puss! /Mirree

(skrev det här för typ en och en halv timme sen, men kom inte föränn nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0