KRISTIN!




Hallooj där,
har inte hunnit skriva någoot i vecka :O.
Igår hade vi "avskedsfest" för Kristin, usch det låter så hemskt att säga så :/ men hon åkte alltså till Steamboat idag! Galet avundsjuk! Kmr att sakna dig skiiitmkt gumman! <3<3<3<3 Vi hade iaf jättekul, bakade tårta och satt sen och spelade stress i en evighet :P Efteråt åkte jag och Laura till sollentuna c och jag köpte present till mamma som fyller år på fredag!! och laura skulle gymma. Sen åkte vi hem till mig och gjorde lite läxor och chillade <3
Idag åkte Klara alltså till fjällen! ååh vad najs. kmr att sakna dig <3
Och imorrn börjar loovet! Shiit vad kul! Kmr att vara hemma och vara med kompisar, åka till Romme en dag och såå :D Grymt skönt med lov!

Nu är jag skiittrött. blir att lägga sig tidigt ikväll, på lovet blir det inga tidiga kvällar, hihi :D<3

Puss o kraaam
/Mirre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0