Lååång dag



Hallou :)
Idag hade vi alltså nationella prov. Det gick jättebra, var galet stressad i slutet, men jag hann!
Shit vad man skrev mycket asså, var helt yr och trött i flera timmar efter provet! :P
Är galet nyfiken på vad jag fick nu. Iiih. Fast det kommer nog att dröja ett bra tag innan vi får veta.

Jag kan knappt förstå att vi har nationella proven nu, har gått och tänkt på det under högstadiet och det har kännts så långt borta, och nu plötsligt så hade vi de. Känns konstigt. 

Efter skolan stannade jag och hedvig kvar på bilden, med klara, alex och wille också :) Sen kom sara bara dit en stund <3 gick hem kring kl kvart över 4. Nu ska jag fortsätta med min bild, och sen ska jag på scouterna!
Imorgon blir det kväll med älsklingarna sara, klara och ebba! Längtaaaar!

Hade braaao :D
Puss o kram/ Mirre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0