Måndag

Den här veckan så slutar alla vid lunch, jag tror det är för att alla lärare har utvecklingsamtal på eftermiddagen och ställer då in alla lektioner. Det känns ganska braa :)
Men det känns som om jag kommer att använda tiden till annat än bra saker...skulle behöva plugga då men har gjort det idag? Nepp, inte riktigt. Men ska försöka imorgon ;)

Sitter just nu och försöker komma vidare med gymnasievalet, att det ska vara så svårt!
Jag har 7 st linjer som jag gillar, på 4 olika skolor. Jag vet att jag kommer välja Naturvetenskap men längre än så går det inte. Alla verkar jättebra så helt olika sätt! Och kom på imorse att jag har 14(!!!) dagar kvar på mig att välja! Men någonting kommer det att bli iallafall...

Ikväll ska jag på spinning med Anna, förra gången jag gick så var det fullt även fast det var 15 min innan passet började. Så idag ska jag vara tidig och eftersom det är första gången för mig så får vi se hur det går :P

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0