min vänstra ringtå fryser...

Idag ska jag på en konstutställning på Liljevalchs(stavas det så??) Vad jag har förstått har det varit en tävling där alla konstnärer som ville skicka in bidrag fick göra det, och utställningen är resultatet av vinnarna! Har ingen aning vad det är för konst men vi får se ;P Efter det blir det ju såklart lite fika ngnstans...
Men sen måste jag komma igång med so-pluggandet. Har ju prov på islam på onsdag och det är låång text. Hann inte rikigt plugga igår för först var jag i stinsen med kajsa och köpte lite grejs, sen var det middag hos farmor & farfar. Och när man kom hem från det var det ju melodifestivalen :P Måste säga att vissa låtar var verkligen sugiga, men några var okej, fast det var inte rikigt de rätta som gick vidare...

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0