Nationella


Hehej! :)
Så idag hade vi nationella prov i svenska, läsförståelse!
Det gick jättebra! Hoppas, hoppas, hoppas att lärarna också tkr de!
Sen så var det vanliga lektioner, är snart klar med min dans-teckning på bilden,
känner att jag nog kmr bli riktigt nöjd med den! :) YEEES! 
 
Efter skolan så gick jag och Linnéa och hämtade Laura och gick sen hem till mig!
Nu har vi tittat på teve, bakat kladdkaka och bara haft det myys! Kladdkakan
blev galet god måste jag säga :D Efter en hel del bråk om hur den skulle lagas, blev den bäst!
Hahah, vi tre och samarbeta går inte ihop xD<3 Nu ska jag göra matte, diagnos imorron!
Sen ska vi på dans! :D iih, längtar! Måste bara piggna till lite, inte bra att vara trött på dansen..




                                 Älskling

Hade bäst!
Puss puss och kram/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0