nationellasmälla...

vad ska man säga? Det gick väl ganska bra på nationella, men man vet aldrig innan linda har läst dom...men hoppas hoppas hon tycker den var bra!

Men eftermiddagen har jag försökt att använda till bra saker som att packa, läxor, städa rum och chicos bur men har inte hunnit med allt. Jag åker ju till Barcelona imorgon över helgen så har lite stress just nu med allt möjligt. Men det kommer bli jättekul att åka dit, hoppas bara huvudet hänger med där och inte försvinner till någon annan planet, vi får se ;)
Och idag så kom det typ en uppenbarelse till mig så jag vet nog(?) vilket gymnasium+linje jag ska ta, men det andra valet gnager sönder mig också...
Men som sagt det här blir nog mitt sista inlägg den här veckan så ha en bra helg alla! :D

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0