Oslagbart



Goooder morgon!

Nu på morronen har jag bara suttit vid datan och chillat, och tittat på os där SVERIGE TOG OS-GULD I CURLING!
Faan vad bra vi är egentligen, vi har ju vunnit en massa medaljer under os i år! Curling är en konstig sport egentligen, haha undrar vem som kom på det, men spännande att titta på ändå :)
Meeen nog tjatat om curling, måste snart hoppa upp i duschen, och sen ska jag få tag i Laura och så ska vi väl träffas snart :)<33

Har tänkt jättemkt på vårt utbyte till Frankfurt den senaste tiden :) tänker på det väldigt mkt annars också, men speciellt mkt nu när kristin åker på utbyte och så. Jag saknar det otroligt, grymt mkt! Det var verkligen ett av det roligaste och bästa jag någonsin varit med om! Vi hann göra så himla mkt under de två veckorna vi var där och när de var här, och vi blev så grymt bra kompisar med alla under den tiden, och gud vad roligt vi hade, blir glad bara jag tänker på det :') 
Verkligen en resa jag aldrig, aldrig, aldrig kommer att glömma! <3
Utbytet var verkligen oslagbart, tack till alla er :') <33 Jag älskar er! FAN VAD BÄÄST DET VAR! :D




                                      


                              


                                         
















Det var picturetime all the time, så det finns ungefär 100 000 bilder att välja mellan, men här
är några bilder från det bästa utbytet någonsin! :D<3


Puuuss!
/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0