Pannkaksdagen

Hallihallå :) 
Jag hade bara 2 lektioner i skolan idag så jag slutade vid elva idag men känner inte att jag har gjort något speciellt bra sen jag kom hem. Eller jo....jag har ju liksom gjort världens godaste pannkakor som väldigt snabbt slank ner i min mage men annars inte nått. :P
Men jag tog med mig ganska mycket böcker hem så snart kommer jag väl igång med något ;)

Kom precis på att om gymnasievalet var en fotboll så skulle jag sparka bollen så kraftigt att den flög in ett annat universum och booom, så slapp jag ha det på huvudet hela tiden! tänk om...

Men i helgen så ska jag förmodligtvis åka skidor med Anna i ngn skidbacke någonstans i stockholm. Är lite trött på väsjöbacken fast har ändå inte varit där på några år, men det är ju faktiskt den som ligger närmast

♥K

(Lades egentligen in igår, men blogg.se krånglar! :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0