rasmus och laura!



Nu sitter vi här hemma hos mig, har just ätit billyz pizza, och tittar på high school musical 3 :D 
Asså shiiet vad jag har tjockat den här veckan, och det blev inte precis bättre med billys bizza nu :P
Ikväll har vi tittat på melodifestivalen och så (:
Nu gick Rasmus ner för att spela gitarr, för att han inte ville titta på high school, suck. (;
Fast nu kom han upp. haha. Fast han vill ändå inte titta, men han kom upp för vår skull, yeeeey!
Nu vart jag sugen på tee (a) så vi SKA göra det snart!
Imorrn blir det simhallen med hedvig :) Det blir kulkulkuuul!
Nu ska jag vara social. 


    

                      Mirres grabb                                       Lauras och rasmus grabb



Som ni ser så är ju min grabb snyggast, men jaaa, vad ska man säga?
Man måste ju respektera sina kompisar för vad de tycker (: <33
Hahah.

Puss o kram o kram o puss!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0