ROMME IMORRN



Hallå hallå :)
Har inte hunnit skriva på hela veckan! Har haft så himla mkt,
I måndags kväll så var jag tvungen att skippa dansen för att jag skulle plugga hemkunskap, engelska och göra klart bilden. kl 11 var jag färdig med bilden efter 4 timmars slit, blev riktigt nöjd! :D
Och igår, ojojooooj vilken bra dag asså! Hemkunskapen gick jättebra, engelskan gick jättebra och bilden gick jättebra! :) Enda minuset är att jag helt plötsligt har fått ont i halsen och hostar hela tiden. :S
Idag har jag gått omkring och hostat hela dagen. Så typiskt att jag ska få ont i halsen dagarna innan Romme.
ROOOOOOOOOMME IMORRON! Jag är grymt taggad, det kmr att bli så jävla roligt! :D Skidresa med er asså, det kan inte bli bättre! <3 Jag ska dit till varje pris, jag får helt enkelt ignorera min hals, ska dricka några hundra koppar te ikväll och ha med halstabletter imorron! Jag vill INTE ha ont i halsen imorrn.

Nu sitter jag och laura hemma hos mig och har just ätit jättegod middag; kyckling, ris med currysås, MUMS! :D
Innan det har vi suttit och pluggat matte i ca 2 och en halv timme!
Imorrn blir det att gå upp kl 5! ojojoj.. men jag ska klara det. ;)
Det kmr bli så himla kul imorrn, läääängtar!

Nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra, måste packa matsäck, pengar och sånt till romme. och plugga mer matte.

Puss o kram/ Mirre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0