Snöö

Jag tror seriöst att jag är den enda personen som fortfarande uppskattar all snö. För vad jag kommer ihåg så har det aldrig varit så här mycket snö i sollentuna och jag har varit med om en del :P
Nej men det är vackert, mysigt, upplivande och man kan göra så sjukt mycket roligt i snön(skidor och pulka!!)! Och jag tror inte att det kommer att komma lika mycket på många år framåt så man får minnas den stunden man har! För hur många gånger kommer snöhögarna längs vägen vara än själva häcken?? Inte många typ. Och hur många gånger har jag skottat av verandataket för att det inte ska gå sönder av trycket, noll förutom i år! Snön är underskattad!
Men visst, det är ibland för kallt och framkallar olyckor i trafik och förseningar men ingen kan få mig att ändra åsikt, JAG ÄLSKAR SNÖ OCH ALLT MED DEN ATT GÖRA!

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0