Sophia



Shiiit, Jag glömde helt skriva om vad det är för dag imorgon!
Det är sophia appelståls födelsedag! :D Dagen då hon fyller 16 år!
Dagen med ett stort D!
Sophia, min bästa vän sedan vi var små minisar :) Bästa vänner i 11 år nu!
Jag kmr ihåg när vi träffades, när du och din mamma kom förbi vårt hus, och vi började leka!
Tänk om ni inte hade gjort det.. Då hade jag inte träffat min bästa kompis!
Tänk under alla de här åren, har vi typ aldrig bråkat, okej två små bråk som gick över ganska snabbt men bortsett från de ;) Du är en sån bra vän, har alltid funnits där för mig och jag hoppas att du vet att jag alltid finns där för dig, vad det än är. 
Du gör mig så himla glad! Hahah shit vilken sjuk humor vi har tillsammans :P
Du är bara så bäst Phia! Känner verkligen ingen som är som dig. Utan dig skulle det inte gå.
GRATTIS GRATTIS GRATTIIS PÅ FÖDELSEDAGEN! :)<3<3
Jag älskar dig!

Puss o kram/ Mirjam

Kommentarer
Postat av: Phia

Hihihi :) tack!

Vi två föralltid :D

KRAM



ps: Började tänka på när vi körde bombis :D :D :D

2010-02-02 @ 19:32:59
Postat av: Mirre

Ja, vi föralltid! :') <3

Hihih, bombis asså! Glömmer aldrig!

Det är verkligen vår grej! :D

2010-02-03 @ 16:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0