the day with the big D

Jag ska göra svenska nationella uppsats om ungefär 50 min!!! Känner mig heelt konstig och detta är inte bra.

Känns som om jag kommer helt flippa ur och inte skriva något alls...Men så kommer det ju självklart inte bli, jag kommer ju bara liksom skriva mer än jag någonsin gjort och kommer få det bästa betyget och kungen kommer komma till skolan bara för att säga att jag är bäst, efter det får jag nobelpriset nästa år och sjukt mycket pengar som jag ger till alla fattiga, och eftersom jag gjort den gärningen så får jag fredspriset och då kommer obama att gratta mig och sen lever jag bara livet....not.

Önska mig och mirre lycka till nu! :)

♥K

Kommentarer
Postat av: anne

lycka till!

2010-02-11 @ 08:10:23
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0