Trååååk att vara sjuk!




Hallo hallo :)
vaknade imorse kl 9 ungefär, och hade sovit i ca 11 timmar!! Så det var jätteskönt :D behövde verkligen det,
och märkte att jag aldrig känt mig så rucklig i håret, så jag tog en dusch för att pigga upp :) Hade ont i huvudet också, härlig start på dagen. Nej, nu ska jag vara positiv.
Sedan så gick jag ner, och har tillbringat dagen med att skriva brev till mina kompisar Maria och Gesa i Finland och Tyskland, och har tittat på film, ätit mat och bara tagit det lugnt. Har varit en mysig dag, trots att jag är sjuk! 
Men det jobbiga är att jag inte kunde gå på tjejkvällen hos Klara som jag hade sett jättemycket fram emot :( 
Faaan asså! Det som skulle blivit så kul med tjejerna.. och så blev det inte sollentuna c med laura heller, hon är också sjuk, stackarn <33 jag som har smittat typ :(
Nu på kvällen har jag spelat plump med familjen :D Hahah, riktigt kul, allihopa är så himla tävlingsmänniskor och blir sura så fort det går dåligt :P men så är det ju! Man vill ju inte förlora ;)
Nu ska vi snart käka middag, det blir göött :D och så äre ju melodifestivalen! får inte missa!

Puss o kram
/ Mirjusen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0