trött glad trött sur TRÖTT

Jag känner mig verkligen helt slut! Har ingen lust med någonting....kanske för det var en lång skoldag med svenska nationella prov. Det gick ganska bra men man kände ju värsta pressen på sig och man hade inte tid att skriva så bra som man skulle kunna ha gjort. Men som sagt är det ju inte den enda delen av nationella prov, så det kan ju alltid kännas bättre efter torsdag :) Och jag blev (typ) klar med min lerhög på bilden! Den är angoberad(?) och ska torka i några dagar nu, hoppas den inte spricker i ungen!

Men jag tror jag skippar träningen idag, har en badfeeling i knäna och måste plugga mycket eftersom det inte blev av i helgen. Kanske kan baka något lite gott också? :P

♥K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0