Underbara skidresa



Hallojski :D
Skidresan till Romme igår var så galet lyckad! 
Så jäkla roligt asså :D vi borde ha minst 1000 skidresor om året. En skidresa? Det räcker ingenstans ;)
Jag väcktes kl 5 på morgonen av mamma med världens halsont och hosta, menmen.. var galet taggad för romme :D försökte få i mig frukost, packade de sista och gick sen till bussen med hedds och rasmus :)
Efter två- timmars bussresa med flumm och El dorado var vi äääntligen framme!

Jag, ebba, klara, antonia, clara, olivia och néa åkte iväg, åkte runt ett tag och sen in för att käka de "ljuvligt goda och lagom varma" pommes friten till lunch :P Sen tappade klara sin skida i liften xD och imponerade på alla genom att åka ner med en skida :)<3 hihi,
Sen mötte vi jorge, rasmus och pekkari och jag åkte med dom, sen mötte vi hedvig, klara, julia m.fl och åkte runt :D Tävlade med Johan, och självklart så åker han ner som en jävla dåre och vinner -,- ;) men jag var inte långt efter, haha :P
Sen åkte vi vilse och ramlade runt i offpisten xD haha, fan vad kul.

Galet rolig dag <3

Idag hade vi matteprov, gick riktigt bra trots min jävla förkylning, var mycket lättare än vad jag hade trott också. :) Idag var planeringen att jag o klara skulle sova över, gå på bio och se valentines day och värsta myset men så kom ju min förkylning i vägen :( bajs asså. menmen.. vi tar det på sportlovet ist :)
Efter skolan var jag och sara hos klaris en stund, och sen kom mamma och hämtade.
Ikväll är jag bara hemma och vilar upp mig, måste verkligen bli frisk nu! Tittar på OOOOOC :D

Ha en härlig fredagskväll!
Puss o kyss/ Mirre



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0