Väsjöbacken med anna! :D

Så idag var jag vid väsjöbacken med min älskling anna! :D
När vi skulle åka bussen dit så kommer anna såklart i sista minuten, men men jag borde ha lärt mig det vid det här laget...
Men det vär jättekul där och perfekt väder, lite sol och några minusgrader.
Och så här går det till när anna ska åka tre små hopp i svagt lutande backe:
På först guppet så fastnar hon helt högst upp så jag får dra ner henne,
På andra guppet fastnar hon igen men får lite fart till slut
och på sista hoppet så trillar hon helt...vilken upplevelse! :P
Haha, nej men anna är bra på att åka snowboard men det är väl lite svårt att göra det med en klara i närheten, eller?
Fast egentligen ska jag inte säga något eftersom jag trillade rejält en gång också, skulle bara svänga men på nått sätt lyckas jag trilla och slå i vaden rejält i skidkanten....AJAJAJ! har en fin lila uppsvullnad där just nu.



-Annas otroligt snygga snowboard som jag vill ha!-                - MITT HJÄRTA TILL ANNA -

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0