veckan som gick

shiit vad den här veckan har gått snabbt! :) känns som om det var måndags igår!
men det har varit braa, var väldigt trött i måndags för fick ingen sömn på kvällen efter barcelona. Men på tisdagen så var det prov på hemkunskapen, och det gick braa. Sen var det redovisning på engelskan som gick ännu bättre! :D Sen får man ju inte glömma att det var semeldagen på tisdagen också! Det firades med ett besök på balders med bella! :D En stor god semla som satt gott i magen :P
I onsdags bakade vi semlor på scouterna som nog var godare än balders, vad annars liksom?? Men dom blev verkligen goda men jag hade nog liite för mkt grädde på min ^^
Och igår var det ju ROMME! <3 Det var absolut den bästa skolskidresan jag har haft!! Underbara backar med ännu mer underbara människor! kommer minnas det länge ;)
Och sist idag var det ju matteprov...gick verkligen jättebra i början och i slutet trodde jag, sen sen så skriver jag ju SÅKLART fel enhet på sista frågan!! blir så sjukt förbannad på mig själv, men men det är väl inte hela världen
Och ikväll blir det filmkväll med familjen, skulle egentligen gå på bio med mirre men vi tar det på sportlovet ist.
Ha en bra kvääll som jag kommer ha ;)

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0