2010 here I come!

Nu har det ju i och för sig gått två dagar på det nya året men ändå, GOTT NYTT ÅR!!
wow, det är verkligen 2010 nu! okej, det känns ju inte annorlunda men ändå ;)

Och jag måste verkligen säga att jag hade en bra start på året, för igår drog mamma och pappa med mig på långfärdsskidor på ängsjö. Vi åkte ju inte jättelångt men det kändes ändå bra och det är ju så sjukt vackert i skogen just nu med så mycket snö! tänker typ hela tiden på narnia när jag tittar ut. Jag hoppas att snön ligger lääänge kvar så man kan fortsätta njuta!

Idag har jag bara slappat nästan, men de senaste två timmarna har famliljen(förutom syster som är i fjällen med kompisar...AVUNDSJUK ELLER VAD?) varit på IKEA och tittat på lite möbler. Vi håller på att fixa det lite snyggare i tvrummet och försöker därför hitta en snygg och bekväm soffa som passar, vilket inte ärr helt lätt. Hittade inget idag men vi köpte ett bokhylla till källaren! och så hittade jag en ganska snygg matta som skulle passa i mitt rum :)

Nu ska jag kolla på sista delen av olycksfågeln....hoppas den blir bra ;)

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0